Dodacie a platobné podmienky


SPÔSOBY PLATBY:

  1. Dobierka
    Platba pri prevzatí tovaru
    Platbu za tovar hradí objednávateľ kuriérskej spoločnosti alebo poštovému doručovateľovi pri prevzatí tovaru v hotovosti. U niektorých kuriérskych spoločností je možné uhradiť tovar platobnou kartou.
    Daňový doklad – faktúru zasiela zhotoviteľ e-mailom na adresu objednávateľa hneď po potvrdení prevzatia tovaru a zinkasovaní platby kuriérskou spoločnosťou.
    Poplatok za úhradu na dobierku je 1.50 € s DPH.
  1. Hotovosť
    Platba pri osobnom prevzatí
    Objednávateľ si môže vyzdvihnúť tovar osobne na adrese našej spoločnosti Zvolenská cesta 37A v Banskej Bystrici v pracovný deň od 7:00 – 15:30 hod. a úhradu môže zrealizovať v hotovosti. Pri osobnom prevzatí tovaru na odbernom mieste platba platobnou kartou nie je možná.
    Daňový doklad – faktúru zasiela zhotoviteľ e-mailom na adresu objednávateľa hneď po potvrdení prevzatia tovaru a zinkasovaní platby naším pracovníkom.
  1. Zálohová platba
    Platba bankovým prevodom / vkladom na účet
    Objednávateľ môže uhradiť tovar na základe zálohovej faktúry vystavenej zhotoviteľom. Tovar je odovzdaný kuriérskej spoločnosti po obdržaní avíza o zrealizovaní platby objednávateľom bankovým prevodom alebo vkladom na účet zhotoviteľa.
    Daňový doklad – faktúru zasiela zhotoviteľ e-mailom na adresu objednávateľa hneď po pripísaní platby na účet zhotoviteľa.

SPÔSOBY A CENY DORUČENIA:

  1. Odberné miesto
    Osobný odber na adrese našej spoločnosti
    Klient si môže prevziať objednávku na základe telefonického alebo e-mailového potvrdenia osobne na adrese našej spoločnosti na adrese Zvolenská cesta 37A v Banskej Bystrici v pracovný deň od 7:00 – 15:30 hod., parkovanie je možné na našom parkovisku priamo pred vstupom do showroomu.
    Pokiaľ ste si zvolili prevzatie na osobný odber a tovar už máte zaplatený, je potrebné preukázať sa daňovým dokladom k prijatej zálohe.
    Poplatok za osobné vyzdvihnutie si neúčtujeme.
  2. Doručenie poštou na adresu
    Prevzatie tovaru na adrese odberateľa
    Najbežnejší spôsob doručovania zásielok – poštovým doručovateľom na dodaciu adresu odberateľa. Pri tomto type doručenia platia dodávateľské okruhy a termíny podľa nimi stanovených podmienok. Tovar je odovzdaný po identifikácii objednávateľa (pri fyzickej osobe sa preukazuje objednávateľ doručovateľovi platným občianskym preukazom), pri právnickej osobe pečiatkou a podpisom preberajúceho.
    Poplatok za doručenie na adresu závisí od hmotnosti objednávky, spravidla sa pohybuje od 4.50 € s DPH do 5.80 € s DPH.
  1. Expresné doručenie poštou na adresu
    Prevzatie tovaru na adrese odberateľa na nasledujúci deň
    Expresný spôsob doručovania zásielok – poštovým doručovateľom na dodaciu adresu odberateľa na nasledujúci deň po objednaní. Pri tomto type doručenia platia dodávateľské okruhy a termíny podľa nimi stanovených podmienok. Tovar je odovzdaný po identifikácii objednávateľa (pri fyzickej osobe sa preukazuje objednávateľ doručovateľovi platným občianskym preukazom), pri právnickej osobe pečiatkou a podpisom preberajúceho.
    Poplatok za expresné doručenie na adresu závisí od hmotnosti objednávky, spravidla sa pohybuje od 8.60 € s DPH do 13.90 € s DPH.
  2. Informácie k dodaniu tovaru
    Tovar, ktorý je skladom expedujeme ihneď po prevzatí objednávky.
    V prípade, že Vami objednaný tovar nie je momentálne na sklade, budeme Vás o naskladnení bezodkladne informovať.

ZMENY CIEN:

  1. Zmena cien
    Vyhradenie zmeny cien
    Zhotoviteľ si vyhradzuje právo zmeniť cenu doručenia v prípade:
  • nadrozmernej zásielky (rozmery, hmotnosť);
  • zmeny spôsobu doručenia;
  • zmeny cien doručovateľskej spoločnosti.
    O prípadnej zmene ceny je klient informovaný a na základe vzájomného dohovoru zúčtovacie podmienky upravené.

PROBLÉMY S DORUČENÍM:

  1. Problémy s doručením
    Neskoré doručenie alebo nedoručenie
    V prípade problémov s oneskorením doručenia alebo nedoručením zásielky kontaktujte: +421 (0)48 4161 947, vyplňte a odošlite Reklamačný formulár.
    Pripravte si podacie číslo zásielky (nachádza sa v e-mailovej alebo SMS správe potvrdzujúcej prevzatie zásielky prepravcom).
  • Termín doručenia zásielky
    Zásielky sú doručované v súlade s dodacími lehotami zvolenej doručovacej spoločnosti (v rámci SR spravidla na druhý pracovný deň po prevzatí zásielky prepravcom).
  • Nedoručenie na strane prepravcu
    V ojedinelých prípadoch sa zásielka „pozdrží“ alebo „stratí“ u prepravcu. V tomto prípade odporúčame zahájiť reklamačné konanie, obratom, prosím kontaktujte +421 (0)48 4161 947, vyplňte a odošlite Reklamačný formulár.
  1. Problémy so zásielkou
    Prevzatie poškodenej zásielky
    Objednávateľ je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať vonkajší stav – neporušenosť a nepoškodenosť obalu.
  • Obal pri preberaní javí známky poškodenia
    Takúto zásielku v žiadnom prípade NEPREBERAJTE, tovar v princípe nemusí byť poškodený, ale po prevzatí nebude možné tovar u prepravcu reklamovať. V takomto prípade koná objednávateľ na vlastnú zodpovednosť.
  • Obal neporušený, tovar javí známky poškodenia
    V prípade, že prevzatý tovar je dodaný poškodený (javí známky mechanického poškodenia), okamžite po prevzatí kontaktujte +421 (0)48 4161 947, vyplňte a odošlite Reklamačný formulár.
  • Tovar nebol dodaný v súlade s objednávkou
    Ak bol dodaný tovar nekompletný alebo nezodpovedal potvrdenej objednávke, kontaktujte nás na telefónnom čísle  +421 (0)48 4161 947 a pristúpte k reklamácii. Podrobnosti reklamácie uveďte v Reklamačnom formulári.