Dodacie a platobné podmienky
SPÔSOBY PLATBY:
- Dobierka
Platba pri prevzatí tovaru
Platbu za tovar hradí objednávateľ kuriérskej spoločnosti alebo poštovému doručovateľovi pri prevzatí tovaru v hotovosti. U niektorých kuriérskych spoločností je možné uhradiť tovar platobnou kartou.
Daňový doklad – faktúru zasiela zhotoviteľ e-mailom na adresu objednávateľa hneď po potvrdení prevzatia tovaru a zinkasovaní platby kuriérskou spoločnosťou.
Poplatok za úhradu na dobierku je 1.50 € s DPH.
- Hotovosť
Platba pri osobnom prevzatí
Objednávateľ si môže vyzdvihnúť tovar osobne na adrese našej spoločnosti Zvolenská cesta 37A v Banskej Bystrici v pracovný deň od 7:00 – 15:30 hod. a úhradu môže zrealizovať v hotovosti. Pri osobnom prevzatí tovaru na odbernom mieste platba platobnou kartou nie je možná.
Daňový doklad – faktúru zasiela zhotoviteľ e-mailom na adresu objednávateľa hneď po potvrdení prevzatia tovaru a zinkasovaní platby naším pracovníkom.
- Zálohová platba
Platba bankovým prevodom / vkladom na účet
Objednávateľ môže uhradiť tovar na základe zálohovej faktúry vystavenej zhotoviteľom. Tovar je odovzdaný kuriérskej spoločnosti po obdržaní avíza o zrealizovaní platby objednávateľom bankovým prevodom alebo vkladom na účet zhotoviteľa.
Daňový doklad – faktúru zasiela zhotoviteľ e-mailom na adresu objednávateľa hneď po pripísaní platby na účet zhotoviteľa.
SPÔSOBY A CENY DORUČENIA:
- Odberné miesto
Osobný odber na adrese našej spoločnosti
Klient si môže prevziať objednávku na základe telefonického alebo e-mailového potvrdenia osobne na adrese našej spoločnosti na adrese Zvolenská cesta 37A v Banskej Bystrici v pracovný deň od 7:00 – 15:30 hod., parkovanie je možné na našom parkovisku priamo pred vstupom do showroomu.
Pokiaľ ste si zvolili prevzatie na osobný odber a tovar už máte zaplatený, je potrebné preukázať sa daňovým dokladom k prijatej zálohe.
Poplatok za osobné vyzdvihnutie si neúčtujeme. - Doručenie poštou na adresu
Prevzatie tovaru na adrese odberateľa
Najbežnejší spôsob doručovania zásielok – poštovým doručovateľom na dodaciu adresu odberateľa. Pri tomto type doručenia platia dodávateľské okruhy a termíny podľa nimi stanovených podmienok. Tovar je odovzdaný po identifikácii objednávateľa (pri fyzickej osobe sa preukazuje objednávateľ doručovateľovi platným občianskym preukazom), pri právnickej osobe pečiatkou a podpisom preberajúceho.
Poplatok za doručenie na adresu závisí od hmotnosti objednávky, spravidla sa pohybuje od 4.50 € s DPH do 5.80 € s DPH.
- Expresné doručenie poštou na adresu
Prevzatie tovaru na adrese odberateľa na nasledujúci deň
Expresný spôsob doručovania zásielok – poštovým doručovateľom na dodaciu adresu odberateľa na nasledujúci deň po objednaní. Pri tomto type doručenia platia dodávateľské okruhy a termíny podľa nimi stanovených podmienok. Tovar je odovzdaný po identifikácii objednávateľa (pri fyzickej osobe sa preukazuje objednávateľ doručovateľovi platným občianskym preukazom), pri právnickej osobe pečiatkou a podpisom preberajúceho.
Poplatok za expresné doručenie na adresu závisí od hmotnosti objednávky, spravidla sa pohybuje od 8.60 € s DPH do 13.90 € s DPH. - Informácie k dodaniu tovaru
Tovar, ktorý je skladom expedujeme ihneď po prevzatí objednávky.
V prípade, že Vami objednaný tovar nie je momentálne na sklade, budeme Vás o naskladnení bezodkladne informovať.
ZMENY CIEN:
- Zmena cien
Vyhradenie zmeny cien
Zhotoviteľ si vyhradzuje právo zmeniť cenu doručenia v prípade:
- nadrozmernej zásielky (rozmery, hmotnosť);
- zmeny spôsobu doručenia;
- zmeny cien doručovateľskej spoločnosti.
O prípadnej zmene ceny je klient informovaný a na základe vzájomného dohovoru zúčtovacie podmienky upravené.
PROBLÉMY S DORUČENÍM:
- Problémy s doručením
Neskoré doručenie alebo nedoručenie
V prípade problémov s oneskorením doručenia alebo nedoručením zásielky kontaktujte: +421 (0)48 4161 947, vyplňte a odošlite Reklamačný formulár.
Pripravte si podacie číslo zásielky (nachádza sa v e-mailovej alebo SMS správe potvrdzujúcej prevzatie zásielky prepravcom).
- Termín doručenia zásielky
Zásielky sú doručované v súlade s dodacími lehotami zvolenej doručovacej spoločnosti (v rámci SR spravidla na druhý pracovný deň po prevzatí zásielky prepravcom).
- Nedoručenie na strane prepravcu
V ojedinelých prípadoch sa zásielka „pozdrží“ alebo „stratí“ u prepravcu. V tomto prípade odporúčame zahájiť reklamačné konanie, obratom, prosím kontaktujte +421 (0)48 4161 947, vyplňte a odošlite Reklamačný formulár.
- Problémy so zásielkou
Prevzatie poškodenej zásielky
Objednávateľ je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať vonkajší stav – neporušenosť a nepoškodenosť obalu.
- Obal pri preberaní javí známky poškodenia
Takúto zásielku v žiadnom prípade NEPREBERAJTE, tovar v princípe nemusí byť poškodený, ale po prevzatí nebude možné tovar u prepravcu reklamovať. V takomto prípade koná objednávateľ na vlastnú zodpovednosť.
- Obal neporušený, tovar javí známky poškodenia
V prípade, že prevzatý tovar je dodaný poškodený (javí známky mechanického poškodenia), okamžite po prevzatí kontaktujte +421 (0)48 4161 947, vyplňte a odošlite Reklamačný formulár.
- Tovar nebol dodaný v súlade s objednávkou
Ak bol dodaný tovar nekompletný alebo nezodpovedal potvrdenej objednávke, kontaktujte nás na telefónnom čísle +421 (0)48 4161 947 a pristúpte k reklamácii. Podrobnosti reklamácie uveďte v Reklamačnom formulári.